Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Niezbędne informacje o tym, jak zatrudnić agencję SEO. Przekonaj się!

Gdy posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami ekspertów.

Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak np. Bing, Rambler czy też DuckDuckGo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, najczęściej jest to nierealne bez doradztwa speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.

Cechy solidnej agencji SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kilku punktach tłumaczy, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring stanu strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google podkreśla także, iż rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą namacalne rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.