Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Kraków agencja reklamowa. Zdobądź więcej wiadomości

Działania reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja marketingowa przygotuje też przyciągające, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat kontaktów z klientami poprzez popularne media społecznościowe, jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów, które najczęściej wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanej i zgranej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.

Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]