Google Partner - zapoznaj się z pełną ofertą
Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych technik pozwalających na promocję w internecie. Opiera się na proponowaniu internautom linków sponsorowanych o treści dopasowanej do danego zapytania i potrafi zwiększyć zyski nawet o kilkadziesiąt procent, jeśli kampania AdWords zostanie odpowiednio zorganizowana. Wbrew temu, co myśli część czytelników, zaplanowanie skutecznej kampanii AdWords to sprawa dla doświadczonych profesjonalistów i bez odpowiednich kwalifikacji jest prawie niewykonalne. Dobrze więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to problemem – musimy jedynie dowiedzieć się, czy dana firma posiada certyfikat Google Partner.
Na czym opiera się system Google Partner?
Google Partner to system, który internetowy koncern przygotował, by zagwarantować kontrahentom korzystającym z AdWords fachową pomoc. Polega on na przyznaniu agencjom marketingowych odpowiednich wskazówek, dzięki którym są one w stanie stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Żeby firma uzyskała tytuł Google Partner, jej współpracownicy muszą posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama powinna wykazać biegłość w zarządzaniu budżetami strategii. Google nadaje certyfikat Google Partner agencji SEO jedynie po dokładnym jej przetestowaniu. Co jednak oznacza on dla zamawiających?
Google Partner – dlaczego jest to ważne?
Tytuł Google Partner mówi o tym, iż pracownicy wybranej firmy mają kwalifikacje, które pozwalają na dobór odpowiednich metod podczas zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner otrzymujemy również pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowości oferowanych przez sieciowy koncern, a jej pracownicy biorą udział w najważniejszych szkoleniach organizowanych przez Google, jak również mają możliwość skorzystania z jego wsparcia technicznego.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]