Po więcej informacji o custom publishing kliknij tutaj.
Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – cele
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]