Custom Publishing

Po więcej informacji o custom publishing kliknij tutaj.

Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – cele

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • zwiększanie lojalności,
  • budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]