Landing page – jak stworzyć skuteczną stronę docelową?

Landing page – jak stworzyć skuteczną stronę docelową?

Pomysł. Projekt. Strategia kampanii. I wreszcie Landing Page. Wszystkie te elementy muszą być dopracowane, skutecznie zachęcać do określonej akcji. Jak to osiągnąć z pomocą strony docelowej? Przeczytaj! Landing page: co to jest? Landing page to pojedyncza strona internetowa, która spełnia bardzo konkretną funkcję: ma promować ofertę i generować konwersję. Nie bez przyczyny nazywana jest też stroną lądowania: użytkownik ląduje na niej po kliknięciu w reklamę. Bez landing page nie byłoby żadnej kampani reklamowej czy marketingowej….

Więcej

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czym są frazy kluczowe? Frazy kluczowe (inaczej “słowa kluczowe” lub “keywords”) to po prostu wyrażenia, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Ich właściwy dobór jest bardzo istotny dla działań SEO, dlatego analiza słów kluczowych (w formie researchu fraz podstawowego czy researchu fraz rozszerzonego)…

Więcej

Kampania Google Ads krok po kroku

Kampania Google Ads krok po kroku

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób rozwinąć swój biznes i dotrzeć do nowych potencjalnych klientów w internecie. Często dobrym rozwiązaniem wydaje się być kampania AdWords. Szczególnie, jeśli konkurencja już z niej korzysta i ciągle wyświetla się nad naszą stroną w Google. Jednak uwaga! Zbyt pochopnie skonfigurowana kampania AdWords może okazać się jedynie studnią bez dna, która pochłania budżet i nie daje nic w zamian. Dlatego też przygotowaliśmy poradnik dla początkujących reklamodawców – jak zacząć…

Więcej

Pozycjonowanie Magento – Optymalizacja SEO

Pozycjonowanie Magento – Optymalizacja SEO

Optymalizacja sklepu w świecie e-commerce – Dlaczego Magento? Magento, będąc open source platformą e-commerce, stanowi znakomite narzędzie dla każdego sklepu internetowego. Dzięki jego elastyczności, pozycjonowanie Magento staje się naturalne i efektywne. Gdy chodzi o optymalizację i widoczność w wynikach wyszukiwania, sklep na Magento może być prawdziwym diamentem wśród konkurencji. SEO i pozycjonowanie Magento to tak naprawdę skuteczne działania mające na celu przynieść z góry założone cele. Istotnym jest to aby pozycjonować sklep w taki sposób…

Więcej

Custom Publishing

Custom Publishing

Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa. Custom publishing – jak wygląda w praktyce? Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu…

Więcej

Jak pisać dobre teksty SEO?

Jak pisać dobre teksty SEO?

Teksty SEO są niezwykle przydatne, można wykorzystać je na wiele sposobów. Najczęściej służą do budowania pozytywnego wizerunku, zwiększenia zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Mogą pełnić funkcję informacyjną i reklamową. Oczywiście jeśli artykuł SEO ma być skuteczny, to musi zostać odpowiednio napisany, stać się przyjazny dla czytelnika i robotów Google. Wartościowy kontent, unikalny i ciekawy ma wpływ na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce. Za pomocą artykułów możliwe jest uzyskanie lepszego miejsca rankingowego. O czym pamiętać podczas…

Więcej

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

By odbiorca odnalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno też lekceważyć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. Private blog network…

Więcej

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Powszechność internetu oraz łatwość korzystania z niego do znalezienia potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, iż każda marka chce aktualnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony www nie zagwarantuje, iż klienci do nas trafią – kluczowa jest wszak widoczność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych przedsiębiorstw, które funkcjonują jedynie w określonym województwie czy też wręcz w jednym mieście, np. w Lublinie czy też w Krakowie, zastanawia się, czy…

Więcej

Rola studia graficznego w tworzeniu dokumentacji firmy

Rola studia graficznego w tworzeniu dokumentacji firmy

Obecnie na naszym rynku funkcjonuje bardzo dużo przeróżnych firm, które koncentrują swoją działalność w rozmaitych dziedzinach gospodarki. Niezależnie jednak od tego, o jaką branżę idzie , w firmie na każdym etapie jej działania muszą sprawnie działać komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, które podlegają określonym wytycznym. Studio graficzne – kiedy okazuje się być niezbędne? W większości firm wyróżnia się kilka rodzajów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Zalicza się do nich na przykład raporty z przeróżnych badań, raporty tworzone…

Więcej

User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?

User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?

User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku – szukając lekarza, weterynarza, kwiaciarni, restauracji, a także podczas planowania wakacji, poszukiwania pracy i przed kupnem nowego sprzętu. Podczas codziennych…

Więcej
1 2 3 4